Az új blogom postjai

Rólam

Miyazaki Jun, alias Merras.

A név nem egy nick, hanem tényleg japán - ennek ellenére sokak szerint kitűnően beszélek magyarul. Ezt többek között a Neo Interactive digitális reklámügynökség munkatársai is megerősíthetik. :)

Bár nem link építés, de azért megemlíteném, hogy Google AdWords Certified Partner minősítésem is van, azaz elképzelhető, hogy valamennyire értek az AdWords kampányok menedzseléséhez is.

Link építés

Link building - linképítés tanácsok keresőoptimalizálóknak

E-mail értesítő

Írd be az e-mail címed:

Szolgáltatja a FeedBurner

Friss topikok

  • Szappanos László 2: A helyezések nincsenek szoros összefüggésben a PR értékkel, kis mértékben befolyásolják viszont. (2014.04.30. 16:53) Google Armageddon zajlik?
  • hiyuan: Il processo per ottenere supera potrebbero includere delle finalità web e di persona le richieste ... (2011.08.12. 05:06) StartUP konf 2009
  • hiyuan: cittadini Distretto avrà la prospettiva di ottenere una buona vacanza esclusiva con il $ diverse 1... (2011.08.12. 05:04) New blog
  • hiyuan: "E 'fondamentale che noi aiutiamo la procedura riguardante la manutenzione oltre a restauro mentre... (2011.08.12. 05:02) Google killer Twitter és Digitális Média Tények Könyve 2009
  • bodybuilderSHOP: Merras! Aranyba kéne foglalni a neved! Ami késik persze nem múlik! Köszönöm ezt a rengeteg haszn... (2010.03.14. 13:08) Rólam

Napi link építés tipp #2 - Mélylinkelés katalógusokban

2007.12.04. 10:00 | Merras | Szólj hozzá!

Címkék: seo keresőoptimalizálás tipp link linkbuilding napitipp

Az ún. deep linkek nagyon fontosak. A keresők előbbre rangsorolják azokat a lapokat, amiknél "látják", hogy nem csak a főoldal van agyonlinkelve, hanem rendszeresen mutatnak linkek konkrét lapokra is. Ezt alapvetően azzal tudod elérni, ha nagyon jó tartalmat gyártasz, amit szívesen meglinkelnek az olvasók... de léteznek egyéb, kiegészítő jellegű módszerek is.

Ez összefügg a jó navigálhatósággal, valamint, hogy olyan aloldalakat csinálsz, amik akár főoldalként is megállják a helyüket.

Mire gondolok? Vegyünk példának mondjuk egy irodalmi oldalt, ami relatíve tágan foglalkozik a témával. A tartalom jól átgondoltan kategóriákba van sorolva - van mondjuk könyvajánló, versrészleg, kritikai rovat. A szerkezetet tükrözi az URL struktúra is - az URL természetesen full keresőbarát. Vagyis valahogy így néz ki:

oldalam.hu/versek
oldalam.hu/kritika

Még egy fokkal jobb, ha subdomainként létezik a dolog:

versek.oldalam.hu
kritika.oldalam.hu

A lényeg: a különböző katalógusokba nem csak a főoldalt küldheted el, hanem a fontosabb aloldalaidat is beregisztrálhatod, a megfelelő kategóriákba. Nem egyszer ugyanazon a katalóguson belül több ilyen rovatomat is elfogadták, különböző kategóriákban. Ha Neked esetleg nincs ilyen mázlid (egyébként miért ne lenne?), akkor is jó ez a dolog: van egy csomó nagyon specializált katalógus, ahol akár átkattintási arányban is megmutatkozik annak az eredménye, ha egészen konkrétan és pontosan azt nyújtod, amire a fenntartók / látogatók várnak. Egy ilyen irodalmi oldalt például a vers.lap.hu-n érdemesebb inkább a versrovattal beregisztrálni.

Az eredmény: szerencsés esetben akár még több link ugyanazokból a katalógusokból - valamint a mélylinkek miatt megerősödött aloldalak, amik még jobban fognak teljesíteni egyes kulcsszavakra.

A bejegyzés trackback címe:

https://link.blog.hu/api/trackback/id/tr87249384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.