Az új blogom postjai

Rólam

Miyazaki Jun, alias Merras.

A név nem egy nick, hanem tényleg japán - ennek ellenére sokak szerint kitűnően beszélek magyarul. Ezt többek között a Neo Interactive digitális reklámügynökség munkatársai is megerősíthetik. :)

Bár nem link építés, de azért megemlíteném, hogy Google AdWords Certified Partner minősítésem is van, azaz elképzelhető, hogy valamennyire értek az AdWords kampányok menedzseléséhez is.

Link építés

Link building - linképítés tanácsok keresőoptimalizálóknak

E-mail értesítő

Írd be az e-mail címed:

Szolgáltatja a FeedBurner

Friss topikok

  • Szappanos László 2: A helyezések nincsenek szoros összefüggésben a PR értékkel, kis mértékben befolyásolják viszont. (2014.04.30. 16:53) Google Armageddon zajlik?
  • hiyuan: Il processo per ottenere supera potrebbero includere delle finalità web e di persona le richieste ... (2011.08.12. 05:06) StartUP konf 2009
  • hiyuan: cittadini Distretto avrà la prospettiva di ottenere una buona vacanza esclusiva con il $ diverse 1... (2011.08.12. 05:04) New blog
  • hiyuan: "E 'fondamentale che noi aiutiamo la procedura riguardante la manutenzione oltre a restauro mentre... (2011.08.12. 05:02) Google killer Twitter és Digitális Média Tények Könyve 2009
  • bodybuilderSHOP: Merras! Aranyba kéne foglalni a neved! Ami késik persze nem múlik! Köszönöm ezt a rengeteg haszn... (2010.03.14. 13:08) Rólam

Napi link építés tipp #6 - Adj napi tippeket

2007.12.11. 10:00 | Merras | 1 komment

Címkék: blog seo keresőoptimalizálás linkbuilding linkbaiting napitipp

Ezt csinálom immáron egy hete. :) De miért is?

Egyrészt, kevesebb időm van a blog írására, mint amennyit egy tökéletes világban szeretnék foglalkozni vele. Fél óra alatt viszont ki lehet gondolni pár napra vagy akár egy hétre elegendő rövid tippet is - amit gyorsan le lehet aztán blogolni. Megírod, és szépen betárazod az elkövetkezendő hétre.

Aztán a napi tippben az a jó - nomen est omen -, hogy napi. Azaz, az olvasód tudni fogja, hogy holnap is érdemes visszajönnie, vagy legalábbis felvenni Téged a feed readerébe. Ennek persze elengedhetetlen kelléke az, hogy másnap, harmadnap valóban ott legyen a napi tipp. A napi tipp elhagyható, amennyiben - erre volt nálam példa az elmúlt héten is - van egy komolyabb, átfogóbb jellegű anyagod. És esetleg jelzed is a bevezetőben, hogy - mivel Te ennek a komoly anyagnak a megírásával voltál elfoglalva -, nem jutott időd a napitippre. Vagy simán megspóroltad magadnak a következő napra a tippet - bevallhatod, senki nem fog érte lecseszni, és az asztalt verve követelni, hogy akkor ma miért nincs.

A napitippet amellett, hogy eleve rendszeres, még egy dologgal rendszeresebbé teheted - ha ügyelsz arra, hogy minden nap ugyanabban az órában lövöd ki. Nálam ez például délelőtt 10 óra. Nyilván érdemes egyfajta kutatást végezni (például analitikával megnézni, hogy melyek a leglátogatottabb órák), hogy a célközönséged javarésze mikor fogékony a mondandódra.

Link building hatásnak itt van a sok kicsi sokra megy effekt: ha nem egyetlen, naaagy átfogó postban szórod ki a tudásodat (ami lehet, hogy annyi sok apró mozaikból áll össze, hogy nem is érdemes egyberakni, hanem eleve hatékonyabb darabonként odaajándékozni), akkor a sok kis tipp sok jó linket hozhat. A sok deep link pedig nagyban előrelendíti a helyezésedet a találati oldalakon.

A bejegyzés trackback címe:

https://link.blog.hu/api/trackback/id/tr16256562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tupacko · http://webpillango.org 2007.12.11. 20:06:38

Ez mind jó ész szép is, de ha nincs idő, akkor nincs idő :) Az érdekelne, hogy amióta napi tippeket írsz, hogyan változott a statisztikád. Amúgy, blogtól függ, hogy ritkábban, de átfogobb írások születnek, vagy gyakran fölösleges dolgok, ami triviális.