Az új blogom postjai

Rólam

Miyazaki Jun, alias Merras.

A név nem egy nick, hanem tényleg japán - ennek ellenére sokak szerint kitűnően beszélek magyarul. Ezt többek között a Neo Interactive digitális reklámügynökség munkatársai is megerősíthetik. :)

Bár nem link építés, de azért megemlíteném, hogy Google AdWords Certified Partner minősítésem is van, azaz elképzelhető, hogy valamennyire értek az AdWords kampányok menedzseléséhez is.

Link építés

Link building - linképítés tanácsok keresőoptimalizálóknak

E-mail értesítő

Írd be az e-mail címed:

Szolgáltatja a FeedBurner

Friss topikok

  • Szappanos László 2: A helyezések nincsenek szoros összefüggésben a PR értékkel, kis mértékben befolyásolják viszont. (2014.04.30. 16:53) Google Armageddon zajlik?
  • hiyuan: Il processo per ottenere supera potrebbero includere delle finalità web e di persona le richieste ... (2011.08.12. 05:06) StartUP konf 2009
  • hiyuan: cittadini Distretto avrà la prospettiva di ottenere una buona vacanza esclusiva con il $ diverse 1... (2011.08.12. 05:04) New blog
  • hiyuan: "E 'fondamentale che noi aiutiamo la procedura riguardante la manutenzione oltre a restauro mentre... (2011.08.12. 05:02) Google killer Twitter és Digitális Média Tények Könyve 2009
  • bodybuilderSHOP: Merras! Aranyba kéne foglalni a neved! Ami késik persze nem múlik! Köszönöm ezt a rengeteg haszn... (2010.03.14. 13:08) Rólam

Napi link építés tipp #10 - Időzíts jól

2007.12.17. 10:00 | Merras | 1 komment

Ha megírod a világ legjobb cikkét, blogbejegyzését, vagy egyéb anyagát, akkor ügyelj arra, hogy jól megválasztott időpontban kerüljön ki. Miért?

Unásig ismételt SEO mantra az, hogy "content is king" - és ez így is fog maradni egy jó darabig... szerintem egészen addig, amíg lesznek keresőmotorok a világon. Jó anyagot kell írnod - viszont a jó anyagnak jó időben is kell megjelennie.

El kell kapnod azt az időpontot, amikor a legtöbb olvasót tudod elérni. Ez célpiaconként más és más időpontot jelent - ha például középiskolás diákokra lősz, akkor lehet, hogy a késő délutáni - kora esti időpontra kell időzítened a friss anyagaidat.

Ha keresőoptimalizálással foglalkozol, akkor tutifix, hogy valamiféle webanalitika cuccot használsz - egy idő után meglehetős bizonyossággal meg fogod tudni állapítani, hogy a nap mely időszaka jelenti a csúcsot... valamint, hogy a hét melyik napja(i) a kiugróak.

Időzítsd a legjobb, legkomolyabb anyagaidat arra az időpontra, hogy a lehető legjobban maximalizáld a látogatóid számát!

És mi köze ennek a link építéshez? Minél több látogató olvassa "első kézből" a cikket (azaz, a megjelenés után nem sokkal), annál többen fogják rövid időn belül meglinkelni azt. Azaz, ha sikerül elcsípned a maximális számú "első körös" olvasót (akik naponta visszanéznek hozzád, kértek e-mail értesítőt a cikkeidről, vagy feliratkoztak az RSS feededre), annál nagyobb a valószínűsége annak, hogy egy részük meg fogja linkelni az anyagodat. Lehet, hogy pár percen belül például a saját blogjában. Vagy twitteren benyomja "épp ezt olvasom!" felkiáltással.

Ha jól időzítesz, az "első kör" sokkal jobban meg tudja alapozni a "második körös" látogatottságot: felhívják a figyelmet blogban, fórumokon az írásodra - többen átkattintanak majd az oldaladra, még többen meghivatkozzák azt.

A "kétszer ad, aki gyorsan ad!" elvét tehát át lehet fogalmazni link építésre is: "kétszer több linket kap, aki jól időzítve postol!".

A bejegyzés trackback címe:

https://link.blog.hu/api/trackback/id/tr42266329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Varsanyi Martina (xSolutions) · http://i-do-web.freeblog.hu/archives/2007/12/11/10_tipp_a_sikeres_irashoz/ 2007.12.17. 12:22:41

Es ha valaki mar tudja, hogy mikorra idozitsen, akkor a fenti linket talal 10 tippet ahhoz, hogy hogyan irja meg a tokeletes bejegyzeset.