Publikussá vált az október 14-15-i Internet Hungary programja. Idén nagyon komoly programsorozat foglalkozik a keresőmarketinggel és a kereső optimalizálással - ezen egyéb, ismert és elismert SEO-SEM szakértők mellett jómagam is fel fogok lépni egy előadás erejéig.
2008. október 14.
SE(h)OL nem vagy ? A keresőmarketing elsősegélydoboz (Levendula terem)
(Netremények-nyeremények, avagy KKV business a neten. Már ma is pénzkereső lehet)
SE(h)OL nem vagy ? A keresőmarketing elsősegélydoboz (Levendula terem)
(Netremények-nyeremények, avagy KKV business a neten. Már ma is pénzkereső lehet)
14.30-14.45
Hova helyezzelek, kedves PPC?
Előadó: Weisz Attila (OMG)
14.50-15.05
Jó a rossz és a csúf... a hatékony és a hatékonyabb keresőoptimalizálás normál és csendes utakon
Előadó: Bánhegyi Csanád (Carnation)
15.05-15.20
A blogok szerepe a keresőoptimalizálásban
Előadó: Miyazaki Jun (Neo Interactive, SEO divízióvezető)
15.20-15.50
Közösségi oldalak: Hogyan növelheted a forgalmadat a keresőmarketinggel?
Hogyan segíthetik a keresőoptimalizálást a web 2.0 eszközök (pl. a reddit.com)?
Előadó: Alexis Ohanian (Reddit.com)
15.50-16.20
A láthatatlan internet - a látható új világrend
A "gyors keresőablak" megváltoztatta az internet használatát. Honlapok tűntek el és jelentek meg, mialatt a tradicionális marketingesek és webdesignerek "aludtak". Hogyan kell profitot termelni az internet új rendszerében?
Előadó: Horváth László (USA)
16.20-15.50
Az ügynökségek szerepe a keresőmarketingben A vállalat és az ügynökség
között az együttműködés a keresőmarketing során szorosabb és igényesebb,
mint általában. Az előadás a legáltalánosabb kérdéseket és válaszokat tárgyalja.
Előadó: Matej Novak (Ataxo.com)
16.50-17.10
...és a magyar valóság
Előadó: Mondovics Péter (Nissan)
17.10-17.25
… és akik ráéreztek az online reklám hatékonyságára
A Google verseny magyar győztesei
Előadó: a versenyzőcsapat képviselője (Modern Üzleti Tudományok Főiskolájának
diákjai)
***
2008. október 15.
10.30-11.40
Keressünk pénzt a keresőkkel
Workshop a keresőoptimalizációról és a keresőmarketingről
Hogyan biztosítsunk website-látogatottságot hosszú távon
keresőoptimalizálással és PPC reklámmal? - Kovács Péter (OMG)
A méret számít, avagy a hosszú farok titkai - Bánóczy Zoltán
PPC kampánycél: látogatottság-növelés olcsón -
Sziebig Péter (Klikkmánia)
Tartalmi hálózatok, mint látogatottság-növelő eszközök - és...
Berényi Konrád (onlinemarketing.hu)
Mi a SEO szerepe, és mi a keresőhirdetéseké? - Longhand
(optimalizalas.info)
Moderátor: Damjanovich Nebojsa és Vértes János